Autor |
Mod na Zeke vs Wildcat |
311_Tjurma
Officer
Příspěvků: 2351
Bydliště: Neratovice
Založen: 28.05.06 |
|
Tak jste asi zaregistrovali, že na Zeke je povolen 4.08mod. Pročítal jsem jejich forum a zatim to chtějí zkusit 1-2 měsíce. Většina lidí to vítá, někteří remcají. Mně se taky líbilo včera potopit letadlovku v Avengeru, ale zdá se že to mají nějaký dojebaný a strašně to lagovalo. Spits prý pojedou bez modu.
|
|
Autor |
RE: Mod na Zeke vs Wildcat |
311_Tjurma
Officer
Příspěvků: 2351
Bydliště: Neratovice
Založen: 28.05.06 |
|
Zde ještě máte rotace map:
Rabaul
Formosa
Wake
Tarawa
Mindanao
Peleliu
Midway
Mindanao
Waltzing Matilda
Iwo Jima
Cactus
Ketsu-Go
Burma
Return to Wake
Bansei
Tinian
Leyte
Chichi Jima
Munda
Cadillac
Turkey Shoot
Santa Cruz
A některé mapy budou asi postupně trochu předělané, kvůlivá novým letadlům. Třeba B24 má 16x500lb a teoreticky může potopit 8 lodí v jednom letu a třebas i otočit mapu Soudruzi američtí admini tam an to mají special vlákno a slibují změny
|
|
Autor |
RE: Mod na Zeke vs Wildcat |
311_Rampa
Officer
Příspěvků: 2301
Bydliště: Honnington (Klimkovice)
Založen: 04.04.06 |
|
Existuje nejspíš vícero problémů:
1) neviditelná letadla (mrzuté)
2) některé mapy jsou špatně navrženy a cukatůrujou od začátku
3) server absolutně nezvládá, když na něm běží MOD a je připojeno hodně lidí
|
|
Autor |
RE: Mod na Zeke vs Wildcat |
Mrtvola
Pilot
Příspěvků: 558
Bydliště: Vimperk
Založen: 04.04.08 |
|
Doufám, že nechtějí taky, aby jsme si něco doinstalovávali?
Jináč mám mody rád, hlavně když vedou k zjemění a efektivnímu zrychlení serveru .
Upravil Mrtvola, 04/02/2009 22:28 |
|
Autor |
RE: Mod na Zeke vs Wildcat |
310_BleskovejPodrs
Officer
Příspěvků: 6389
Bydliště: Praha
Založen: 25.05.06 |
|
To je to co mi na tom serveru chybelo...aby mi japoncik zaramovanej v zamerovaci tesne predtim nez ho chci zapalit odlagoval nekam do kosmu, popr. nebyl vubec videt...
|
|
Autor |
RE: Mod na Zeke vs Wildcat |
310_Crowley
Officer
Příspěvků: 2516
Bydliště: Zlín
Založen: 09.04.06 |
|
Je otázka jestli se to hochům podaří odladit.
Na jednu stranu by to mohlo přinést oběma stranám několik letadel navíc (a čistě hypoteticky třeba časem i windmod ) a na stranu druhou se tu v plné kráse ukazuje že mod snižuje stabilitu hry a to dost drasticky.
Je možné, že se to časem zlepší, až stálá klientela serveru přejde kompletně na mod.
Sice modaři tvrdí, že nemodovaný klient není na modovaném serveru o nic víc zatížený, ale jak jinak si vysvětlit lagování na do teď stabilním serveru, než že zoufalí nemodovaní Ilové se snaží si poradit s pro ně neznámými objekty a přetěžují linku.
|
|
Autor |
RE: Mod na Zeke vs Wildcat |
Stanlee
Pilot
Příspěvků: 661
Bydliště: Trenčín
Založen: 23.02.08 |
|
voe, co konkrétne robí ten windmod? Upravuje vietor,to je jasné. Ale prečo ho crowley tak vehementne propagujes?
|
|
Autor |
RE: Mod na Zeke vs Wildcat |
310_Crowley
Officer
Příspěvků: 2516
Bydliště: Zlín
Založen: 09.04.06 |
|
Windmod umožňuje mimo jiné palubním mašinám startovat i na DF s plnou výbavou. Představ si jaký čurbes nadělá nálet 4 F4U s výbavou 2x1000lb + 8xHVAR. O tom si na DF můžeš jinak nechat jen zdát.
Od jara roku 45 byla spousta úderů v pacifiku prováděna už jen jednomístnými stroji. S nosností a rychlostí Corsairů se ostatně není co divit. S Helldivery si rozhodně nezadaly.
|
|
Autor |
RE: Mod na Zeke vs Wildcat |
Stanlee
Pilot
Příspěvků: 661
Bydliště: Trenčín
Založen: 23.02.08 |
|
Představ si jaký čurbes nadělá nálet 4 F4U s výbavou 2x1000lb + 8xHVAR.
To je dosť dobrý argument
|
|