Něco málo z CLODu...
Včera Pipe padli na Atagu nakonec 4. To společný befko. Pak další co útočilo na naše Blembáky. Útočili na ně celkem tři, tak jsem do nich vlítnul. Jedno jsem nasolil dost a chcalo ze všech děr. Další dostalo na křídlo a zmizelo (to se mi asi nenapsalo) a třetí rovnou zdrhlo. Vzpomněl jsem si v tu chvíli na poslední let mladého Zábrana z knihy "Jak se plaší smrt" ("... A devil of a pilot sure he was ..." ).
Pak to na mě ještě zkoušela 110-ka. S hořícím levým motorem jsem ji nechal ať se doplazí domů. Pak jsem se vydal zpátky do Anglie, ale tam bylo mrtvo. Benálu bylo ještě dost, kulomety ještě střílely a tak jsem to vzal zpátky na Dunkirk. Tam nějaký biftek vulchoval naše letiště, tak jsem na něj spadnul. Šel dolů s děravými chladiči a čoudem z motoru. No a jak jsem se kochal, jak pěkně ten Němčou smrdí spadly na mě dvě befka o kterých jsem nevěděl a dostal jsem strašlivě nasypáno. Vejškovka v hajzlu. Pravý křidýlko shořelo, skrz křídlo jsem viděl na zem a měl jsem rozsekaný chlazení. Ale zas se potvrdilo, že nejlíp brejkuju, když nemám vejškovku. Takže i když mě ti parchanti naháněli ještě skoro 2 minuty, dostal jsem se z toho. Najednou totiž kolem mě přestaly lítat trasírky a když jsem ty dva hledal, našel jsem jen dva čerstvý krátery na zemi … srazili se
Letiště bylo na dohled, motor ještě trochu táhnul a Spit reagoval na trim, tak jsem to chtěl posadit na nouzák. Jenže v kritickém momentu na finále odešel motor a tak jsem to zavoral pár set metrů od letiště. Nejdřív to vypadalo, že to jenom očešu, ale pak to bouchlo a chcíp jsem. Každopádně na jeden let spousta zábavy
Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví.
Upravil 310_Snakes, 15/11/2013 18:25
Příspěvků: 620 Bydliště: Karlovy Vary Založen: 28.06.09
Přidán 15/11/2013 17:36
Slušný Snejku Vypadá to, že se asi nadobro odstěhuju na Cloda. Ze Šturma jsem tak zhnusenej, že tam asi jen tak nepáchnu...tedy krom interních letkových aktivit. Zezačátku jsem byl z Cloda docela zklamanej jako Ty, ale po tom novým updatu, je to mnohem lepší. Už jsem si myslel, že jsem 40000,- za nové PC utratil zbytečně. V podstatě kvůli Clodu, jsem kupoval novej. Jen by to chtělo, aby tam lítalo víc lidí od nás. S lidma co neznam se mi nechce a samotného mě to tolik neba.
Tak Marte a Pipe … ta G.50 je docela vtipná. Vtipnější než stodevítka. Včera na ATAGu dva lety, 2.65 sestřelu (1PK – Hurri a čtyři poškozený – 2xHurri a 2xSpit).
První let jsem scíp na nezvládnutí vysoké pilotáže dost rozsekanýho Fiata – nízkej souboj hned u letiště se třema Hurrikama (myslel jsem, že je mezi nima aspoň jedno befko, ale byli to samý Angláni), ale jeden z nich musel na nouzák ve Francii. Druhej let jsem hned po startu zahlíd jak poslední z těch předchozích Huriků kroutí nízko se třema Befkama, který se na něj ale nějak nemohli dostat. G.50 se ale ze začátku v zatáčce Hurika udrží a tak asi třetí dávka sedla na kabinu a PK. Za malou chvíli jsem si všim Spita, jak solí Befko. Nevěděl o mě, tak jsem mu pustil nějaký čmoudíky a on to befko pustil a mizel dajvem. Ulít, ale protože by to už domů nedotáh, asi se rozhod zvulčit naše letisko. Tam jsem ho zas dohnal (až při jeho druhém útoku na letiště ) a protože letěl krásně rovně asi 10m nad zemí, dostal tak 2s dávku a rozplácnul se na ploše.
Pokračoval jsem v letu a stoupal nad pobřežím. Zahlíd jsem několik kiláků ode mě Dorniery (podle hlášky v 6,5km) když jsem měl necelý 3km. No, vydal jsem se za nima, že jim udělám cover . K mému překvapení jsem je i přes stažený otáčky a plyn dohnal a přestoupal na pobřeží Anglie u Doveru. Celou cestu přes Kanál kolem mě bzučely stodevítky. Snažil jsem se tvářit inteligentně a vypadat, že mi nevadí, že mám italský letadlo a že nemůžu zavřít kabinu– jsem si totiž jistej, že si mě fotili. Vždycky kolem chvilku okouněli a pak přidali plyn a zmizeli.
Nad Hawkinge jsem ze 7km s přezíravostí hodnou našeho Duceho sledoval, jak se na bombry snaží vyškrábat několik anglánů. Nejdřív jsem zoomnul Hurrika, který si mě ale všim. Přesto mu na ocase a po opravě na motoru zabubnovalo pár střel, ale bez vážného poškození (musím si to G.50 jinak napáskovat, ty olověný kuličky nic nedělají). Vytáh jsem to zpátky do 6,5km a po chvilce jsem spadnul na Spita, kterej se taky táhnul za bombrama. Ten mi sice podržel, ale asi jsem ho moc nepotrochnil, později se totiž připsal mě a nějakýmu Dorňasu, takže se na ně nakonec vydrápal.
Začal jsem se vracet nad Dover, páč bombry byli už někde nad Londýnem a nemělo cenu je zas honit. V okolí Hawkinge byla spousta letadel. Takže zase zoom (nadvakrát … bál jsem se o svého Fiata) tak o 3km dolů. Zaměřil jsem Spita, zmáčkl spoušť a … vylítlo tak 5 kuliček (všechny mimo) a konec.
Vyrazil jsem do Francie a po 10 minutách přistál.
Je to prča. Ty dva kulomety žádná sláva, motor řve, ale letadlo neletí… na druhou stranu se v polootevřeném kokpitu nezpotíte (ani když letadlu po pár manévrech za Hurrikem dojde dech a Hurrik v klidu dotáčí za vás - o Spitu ani nemluvě). Výhodná je taky skutečnost, že víte, že enemáka prostě musíte sestřelit když máte šanci …. jiná totiž zřejmě nepřijde. Ničemu neuletíte a ty anglány ani neukroutíte.
Každopádně rád si to zopakuju.
Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví.
Upravil 310_Snakes, 29/11/2013 17:32
No... starej Šturm mi poslední dobou vůbec nejde. Nechápu co se stalo, ale je to už tak daleko, že se u toho doopravdy rozčiluju. Asi jsem vyhořel jako Majkl
K lítání se dostanu jednou, dvakrát týdně a ještě aby mě to sralo? Ale třeba se to zlepší ...
Edit: Masochista jsem přeci od začátku. Vzpomínáš si na lety na Battle of Britain před dvěma lety? Všichni ve Spitech a já ve stíhacím Mosquitu nebo Beaufighteru a 3 killy na let? Buď jsem strašně vyhnil, nebo se změnila hra.
Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví.
Upravil 310_Snakes, 30/11/2013 01:09
Příspěvků: 1310 Bydliště: Hranice Založen: 20.03.12
Přidán 02/12/2013 18:58
Dobré držkobití to včera bylo. Koukal jsem na track a nouzák ti vyšel náramně Já musel skákat a pádlovat, ale útesy už byly na dohled. Matyldovi bouchla nádrž ještě nad Francií, ale jednoho foka předtím stihl sestřelit. Cíle jsme docela trefili. Škoda, že Kerbimu padl net, chyběl do plošného pokrytí.
Stíhači proti přesile taky obstáli se ctí a prodlužovali nám pobyt v těch našich pevnostech, co to šlo. Díky!
Příště se zkusíme vydrápat do 30k ft a hodit to baj voko podle mapy.
Tak vzhladom na to, ze skusame bombre druhy tyzden, islo nam to celkom dobre.. Uloha znela jasne, odbombit. To sa zadarilo. Neviem sice skody , ale psycho efekt pre nase vojnove usilie to malo.
Malá ochutnávka (nejen pro JDho) ... snad jich přidám víc. Je to jen narychlo splácnutý, chtělo by to trochu živější barvy, ale s tím se mi teď už hrát nechce. Jsem čistý amatér a trvalo by to dlouho
Snake a JD ... při návratu z akce zdravíme JDho kámoše od maríny...
Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví.
V neděli jsme s Džejdým provedli dva parádní lety na mapě Shingle. Když jsme plánovali akci, záměr jsme měli stejný – bitevní útok v hlubokém zázemí nepřítele a spíš speckovej polet, než zběsilej dogfight. Na to, abych vlezl do sudu a plazil se při zemi mě ale JD musel docela přemlouvat. Nakonec ale díky za to! Jug je totiž neskutečně fotogenický a když má čas, tak se i docela slušně rozjede … ale sakra dlouho to trvá.
Cíl prvního letu bylo dalekonosné dělo Leopold, ostřelující naše mariňáky vyloďující se na plážích … Naplánovali jsme trasu dostatečně velkou oklikou, abychom nad cíl přiletěli směrem z německého zázemí a měli šanci k útoku bez kontaktu s nepřátelskými stíhači a to se podařilo skvěle. Když jsme sledovali železnici jihovýchodním směrem zahlédli jsme nákladní vlak na nádraží v Grossetu a kolonu mířící k vylodění, aby posílila nepřátelskou obranu. Zaznamenali jsme pozice těchto cílů a pokračovali v pátrání po Leopoldovi, který jsme po chvilce našli a zahájili útok. První šel JD, ale protože se musel vyhýbat silnému flaku mírně přehodil a zasáhl okolní zařízení děla. JD pak vázal část flaku na sebe, já se přikrčil v kabině, schoval se za mohutný motor a padal jsem přímo na to obrovské dělo. Po odhozu ta mrcha ještě vystřelila, ale o pár vteřin později z něj byla jen hromada železného šrotu. Po útoku jsme se opět zformovali a přilepení k zemi letěli přímo domů. Nad letištěm jsme ještě z radosti nad splněným úkolem provedli velmi nízký průlet a předpisově přistáli.
JD no.08, Snake no.11
Cíl druhého letu byla kolona a vlak, které jsme spatřili cestou k prvnímu útoku. I přes velmi početný a hustý flak se nám podařilo vymazat skoro celou kolonu i vlak a cestou domů jsme se ještě zastavili nad městem Subiaco. Byla totiž neděle a to se na místním stadionu obvykle hraje fotbal … Tribuny však byly prázdné. Před přistáním, jsme ještě pozdravili Džejdýho kámoše od námořnictva na lodích kotvících v Salernu.
2xcca 45min. let – dohromady 23 cílů zničeno, včetně děla Leopold. Letadla vrácena bez vážnějších poškození – pouze pár průstřelů křídel malou ráží a ohořelý potah křidélka na Džejdýho Thunderu.
Dobrá práce JD a díky za skvělou akci
PS: Snad se má umělecká invence bude líbit ... klidně chvalte, nebudu se zlobit
Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví.
Upravil 310_Snakes, 16/04/2014 11:37